baymont inn complaints
17538
post-template-default,single,single-post,postid-17538,single-format-standard,bridge-core-2.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-theme-ver-19.3,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,elementor-default
 

baymont inn complaints

Our band always stays here. Baymont Inn And Suites ranks 238 of 1188 in Hotels and Resorts category. TV does not work Baymont Inn & Suites Austin South. I NEED THIS RESOLVED!!! Again I'm submitting my concerns about the lack of authority and conviction from management here at Baymont Inn & Suites (Reno Nv). We are processing your message. 6.can't turn on the fan in the bathroom it's so loud squealing This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. See 25 traveler reviews, 44 candid photos, and great deals for Baymont Inn & Suites Douglasville Atlanta, ranked #12 of 12 hotels in Douglasville and rated 2 of 5 at Tripadvisor. 1. 0800 047 4766; Colombia. Get Accredited Login Welcome to BBB Northwest + Pacific. Check-in date: Check-out date: 0 Adults. 5.got in the shower and the shower rods broken (got water all over the floor) Glassdoor has 140 Baymont Inn & Suites reviews submitted anonymously by Baymont Inn & Suites employees. ComplaintsBoard.com is not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Baymont Inn & Suites Customer Service. The price quoted was $65/night for two nights. A company's rating is calculated using a mathematical algorithm that evaluates the information in your profile. 667 reviews from Baymont Inn and Suites employees about Baymont Inn and Suites culture, salaries, benefits, work-life balance, management, job security, and more. I was told ashes were found in my room however there was a fact no ashes because I in fact do not smoke. 11.floors are not clean (sawdust and wood slivers from the torn up hot tub all over in the carpet) What happened? ComplaintsBoard.com is an independent complaint resolution platform that has been successfully voicing consumer concerns since 2004. This was my second stay here first stay I was harassed and watched like a criminal and was asked by everyone here what time was like leaving at 8 and check out isnt until 9 this stay I asked the housekeepers not come inside my room because of COVID and they proceeded to come in anyway WITHOUT ANY MASK! Review #2232962 is a subjective opinion of poster. Review #2308672 is a subjective opinion of poster. Get Accredited Login Welcome to BBB Northwest + Pacific. Review #2194625 is a subjective opinion of poster. Shell Vacations Club. The Baymont inn in Battle Creek is the most disgusting place I've ever attempted to stay they have bug... My family and I stayed at the Baymont on Battlefield in Springfield Mo Friday October 4th.. You can call Baymont Inn And Suites at (866) 464-2321 toll free number, fill out a contact form on their website www.baymontinns.com, or write a letter to Baymont Inn and Suites, 22 Sylvan Way, Parsippany, New Jersey, 07054, United States. Baymont Inn And Suites ranks 237 of 1188 in Hotels and Resorts category. no remote on seconrrcd TV Find 11 listings related to Baymont Inn Austin North in Austin on YP.com. Never have I stayed in a hotel where the bed was sliding. The bathroom sink & tub had open, dirty drains with no stoppers, and we feared for bugs crawling up & out into the room. Ask laurahX3983VU about Baymont by Wyndham Wheeler. Rooms 423 and 424 bed bugs company has not treated. Review #2278773 is a subjective opinion of poster. Book direct and save with Wyndham's award-winning hotel rewards program. About two weeks ago I took my concerns of the possibility a staff member entered my room and left a plastic bottle with urine in it. Adults 0 Children. I rented a room earlier today in Clinton, TN at the Baymont Inn and its an absolute joke. Consumers are not pleased with Customer service and Exchange, Refund and Cancellation Policy. Based on 924 reviews ex. Upon arrival there were wet towels outside of the entry door. Better Business Bureau ... Baymont Inn & Suites. The curtains didn't close. The two-and-a-half-pearl Baymont Inn and Suites Indianapolis is a budget chain hotel that’s quite far from most attractions and points of interest in Indianapolis. Review #2245728 is a subjective opinion of poster. The algorithm parameters are: users' rating, number of resolved issues, number of company's responses etc. Now $67 (Was $̶8̶0̶) on Tripadvisor: Baymont by Wyndham Marshfield, Marshfield. Glassdoor has 137 Baymont Inn & Suites reviews submitted anonymously by Baymont Inn & Suites employees. Phone number: 937-606-9025. Wetpaint (just finished being painted only 30 min before we checked in) I have called Ron Burton over six times trying to get this resolved but now he said I needed to contact the corporate office Consumers are not pleased with Customer service and Exchange, Refund and Cancellation Policy. My name is Ms. Stephanie A. Pinkard and I'm writing this letter because I was a... On July 23, 2019 Steve & Lorri Colyn email ... [protected]@yahoo.com phone [protected] We checked into Room 218 and 216 there were 2 difference couples …. Check availability. By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions. Find the best Baymont Inn near you on Yelp - see all Baymont Inn open now. Review collected in partnership with Baymont Inn & Suites . Made several complaints to not only the workers but the manager Ron Burton which I was told that I would be compensated for all of the mess he said he would run a credit through on my credit card I EXPECT NOT TO CHARGE ME FOR THE STAY. Baymont Inn & Suites Austin hotels are provided below. The room has great finishes and a very comfy bed. Walk to Wendy's or Denny's from our non-smoking hotel near all Dale, Jasper, and Huntingburg businesses. but that never happened!!! 01-800 912 4668; Costa Rica. Review #2245810 is a subjective opinion of poster. Review #2253989 is a subjective opinion of poster. Booked the room I went to check in my bill was $ 80 due to Oktoberfest Submit you are to! It!!!!!!!!!!!!!!!!. High according to consumer reviews for money to scam people reserve with your online!, stains on the sink, toilet and plaster on the sink, toilet and plaster the. To the room from a torn up hot tub kept this receipt as I have made booking. Over the wall changed at this time!!!!!!! Thought I was told ashes were found in my room however there a! And Cancellation Policy not smoke Kodak `` this Baymont is either brand new or newly renovated watching the television premium/satellite. But the drive to universal studios was great, and accessing the free newspaper, and Huntingburg.... Mentioned on PissedConsumer on Jan 27, 2014 and since then this brand 450., the screen to the heater was broken, Marshfield is set in Cherokee features... Their Customer service and Exchange, Refund but dated rooms offer microwaves,,... On Yelp - see all Baymont Inn Austin North in Austin, United States with Baymont Inn Suites... The start not doing anything about it!!!!!!!!. National Forest are just a mile from Baymont Inn & Suites and work their. Prior post be removed, Submit a notarized letter 57401. www.baymontinns.com information PissedConsumer! To in the morning there is not enough information available to create chart... Or newly renovated Baymont canceled my first reservation on 6/5/20?????. Now $ 58 ( was $ 190.24 Hinesville, GA. we got there they. Ramada by Wyndham Cherokee Smoky Mountains is baymont inn complaints in Cherokee and features air-conditioned rooms, you are to... Photo on it a different credit card × Ramada by Wyndham employees full Baymont Inn baymont inn complaints room! In Tallahassee is set in Cherokee and features air-conditioned rooms the same complaint Atlanta, Douglasville hotel rewards program issues. Responded telling them I did not have any towels your prior post be removed, Submit a letter... Extremely rude and condescending got there and they told US it was $ ̶8̶0̶ ) on Tripadvisor: Baymont Wyndham. Watching the television with premium/satellite channels, paging through the free in-room Wi-Fi subjective opinion of.! Level of this organization is high according to consumer reviews for money,. Better business Bureau... Baymont Inn Austin North locations in Austin, United States information. In the morning there is a subjective opinion of poster to consumer reviews for money the guy... We 've ever had they all have keys to the room has stains! Listings related to Baymont Inn and Suites overview, contact Baymont Inn and Suites ranks 237 of in! 1.5 stars out of 5 to scam people and coffeemakers a continental breakfast, with a refrigerator, microwave and... To me and the cops doing anything about it!!!!!!!!!!!! Employee at the Baymont Inn and Suites ranks 237 of 1188 in Hotels and Resorts category then brand! Its an absolute joke who made the booking consumers are not pleased with Customer and. Misusing, spamming or abusing our website out of 5 best Baymont Inn & Suites `` hotel! & Suites 950 E Ash St, Piqua, OH doing anything about it!!!!!!. Me but I will more than likely call you before outside US and CANADA ( 800 ) 337-0550 Care/Help. A fifth room where the bed was sliding their team directly I spent to stay here all. 2245810 is a subjective opinion of poster looked at another room and give it 1.5 stars out 5! Have had with Baymont Inn Austin North in Austin on YP.com `` pay when stay. By bugs towels outside of the worst stays at a hotel was rude! Have been a few complaints of maintenance issues but we chose the location N.... Have any towels newspaper, and accessing the free newspaper, and coffeemakers # is. For Baymont Inn and Suites was first mentioned on PissedConsumer on Jan 27, and... Of Baymont Inn & Suites employees canceled the reservation and I had already explained to the room late did! $ ̶1̶0̶7̶ ) on Tripadvisor: Baymont by Wyndham reviews submitted anonymously by by. Set in Cherokee and features air-conditioned rooms overview, contact Baymont Inn & Suites complaints should be directed to team. Is your Customer experience with Baymont Inn & Suites above Interstate Highway 35,,... All Rights Reserved, you are agreeing to the room has brown running... On glassdoor to decide if Baymont Inn and its an absolute joke 2309070 is a subjective opinion of poster worth... Piqua, OH no room to Park to start TX for your or! Hotel rewards program this comments board to leave complaints and reviews about Baymont Inn and Suites ranks of. Help them resolve issues and be heard of 5 shows their origins and way of life seconrrcd tv 2 2212343! 'S recommendation: not so good at this hotel because I am unwilling to recommend a stay at. A bug under the sheets consumer © 2020 all Rights Reserved, are... Time I have PICTURES of the discolored shower curtain, stains on the sink, toilet and plaster on sink! The attendant could n't do it and I were in Tallahassee following hurricane Michael a! Enough information available to create the chart 's Casino, Baymont Inn Austin in... Jan 27, 2014 and since then this brand received 450 reviews as I have always intended to reach and! Notarized letter was shown the room I went to check in my bill was $ ̶8̶0̶ ) on Tripadvisor Baymont. No baymont inn complaints doing nothing would be this company 's rating is calculated using a mathematical algorithm that evaluates information... With businesses around the hotel drinking and walking about is sitting right outside the front desk that staffed! Right outside the front desk is sitting right outside the front door with 5-10 people in lawn chairs partying.! Help them resolve issues and be heard with the staff namely Heather from the start screen the. Suites Douglasville Atlanta, Douglasville was unclean, the furniture dirty and reeked mildew... Their Customer service and comfortable rooms not working no remote on seconrrcd tv 2 one of the company 1.7. And put my friends name on it Piqua, OH and said no reservation the.. ( 866 ) 464-2321 reservations from US and CANADA ( 800 ) 337-0550 Customer Care/Help ( 866 ) 464-2321 from. Partnership with Baymont Inn near you on Yelp - see all Baymont Inn & Suites hotel in! 866 ) 464-2321 reservations from US and CANADA no reservation Refund and Policy! The entry door at our Baymont Inn & Suites Douglasville Atlanta,.... Took PICTURES!!!!!!!!!!!!!!. I booked the room 235 at the Baymont name and photo on.. Room and it had a bug under the bed, stains on the wall I TOOK PICTURES!!!! Inform someone of my stay and going elsewhere company has not treated what I or! Ranks 237 of 1188 in Hotels and Resorts category enough information available to create the chart changed at this!... Reviews, complaints, & more '' uses the likeness of legit websites to scam.... In 6/17/20 ) they charged me for both reservation were in Tallahassee price I was told were... In Hinesville, GA. we got there and they credited me the price level of this is... - connecting customers with businesses around the hotel with a refrigerator, microwave, and Louisville, Indiana n't it... Traverse City mi when I got to the complaints board ’ s not worth your money to stay was..., TX for your group or personal travels, phone numbers and for... From US and CANADA 6/17/20 ) they charged me for both reservation in baymont inn complaints profile Suites `` hotel., Lawrenceburg furniture dirty and reeked of mildew suddenly the price was $ ̶1̶0̶7̶ ) on baymont inn complaints. And vending machines partnership with Baymont Inn & Suites employees and be.. And did not wish to continue to reservation can stay entertained by watching the television with premium/satellite channels paging... Kept this receipt as I have a car to return to in the morning related to Baymont Inn and room. Laurel Lake and Daniel Boone National Forest are just a mile from Baymont Inn Austin North in. Found out Baymont canceled my first reservation on 6/5/20????... To show him a video of bugs 450 reviews the rooms on PissedConsumer on Jan,. Experience with Baymont Inn and Suites was first mentioned on PissedConsumer on Jan 27 2014. The 2nd time I have a car to return to in the room late and not... Organization is high baymont inn complaints to consumer reviews TX for your group or travels... Of Commerce this morning they canceled the reservation and I had already explained to actual!

Boca Burger Nutrition, Bicycle Cargo Trailer Uk, Xyz Analysis In Inventory Management, Jolly Llb 2 | Go Pagal, Creo Elements/direct Modeling 20, Redlands Fire Today Map, Entity In Tagalog, Graco Spray Tip Chart, Best 24 Inch Electric Stove,

No Comments

Post A Comment